Beszámoló a BEMSZ Közszféra Állandó Bizottság (KÁB) alakuló üléséről |
Örömmel tájékoztatjuk a Tisztelt Tagságot, hogy hét önkéntessel 2019. december 3-án megalakult a BEMSZ Közszféra Állandó Bizottsága, a KÁB. Bár az alakuló ülésen heten vettünk részt, a szekcióhoz való csatlakozás lehetősége továbbra is nyitott, szívesen látunk minden érdeklődőt. Az alakuló ülés napirendjén három nagyon fontos téma szerepelt. Először is a bemutatkozást követően megtörtént az elnökválasztás, majd megvitattuk a szekció célkitűzéseit és működési rendjét, amiket a KÁB ügyrendjében rögzítettünk. Mindannyian egyetértettünk abban, hogy a közszféra belső ellenőrei újabb és újabb kihívásokkal néznek szembe és szükség van a szakmai összefogásra és a közös gondolkodásra, ezért erre szeretnénk felhívni a BEMSZ tagokat is. A szekció elsősorban a közszférában tevékenykedő belső ellenőröket célozza, de szívesen látjuk a magánszektor képviselőit is. Az alakuló ülésen abban állapodtunk meg, hogy a tagság igényeinek megismerésére kérdőíves felmérésre kerül sor 2020 februárjában. Kérjük, hogy minél többen töltsék majd ki a kérdőívet, hogy pontosabb képet kapjunk arról, hogy mik a tagság prioritásai, hogy azokat figyelembe tudjuk venni a tevékenységünk során. Fontosnak tartjuk a közszféra belső ellenőreinek szakmai támogatását, ezért évente legalább két közszféra témájú BEMSZ délutánt szervezünk, valamint javaslatokat fogalmazunk meg az oktatási témákra. Szeretnénk jó gyakorlatokat összegyűjteni és bemutatni, közösen megvitatni egy-egy témát. Várjuk tehát további lelkes jelentkezők csatlakozását! Üdvözlettel, Németh Edit KÁB elnök |
KAPCSOLATBelső Ellenőrök Magyarországi Közhasznú Szervezete honlapja BEMSZ titkárság - 1149 Budapest, Angol u. 34. - Telefon: 336-1505 - E-mail: titkarsag@iia.hu - Titkárságvezető: Miskolczi Judit Szerkesztőség: ETK Szolgáltató zRt. Facebook oldal: https://www.facebook.com/BEMSZ |